فیلم های کانون پرورش فکری بچه ها را رایگان ببینید

به گزارش مجله سلو بلاگ، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی و یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می نماید.

فیلم های کانون پرورش فکری بچه ها را رایگان ببینید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان در این روز های تعطیلی، هر روز صبح یکی از فراوریات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می نماید.

این فراوریات هر کدام به مدت 24 ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی www.omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترس است.

نخستین فیلمی که با انتخاب معاونت فراوری کانون از روز چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 9 صبح اکران می گردد، کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی زنده یاد یدالله صمدی و نویسندگی سیدمهدی شجاعی و بهزاد بهزادپور فراوری سال 1387 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است.

این فیلم داستان گروگان گیری است که در یک نشریه اتفاق می افتد ...

همچنین گزیده ای از انیمیشن ها، فیلم ها و کتاب های کانون به صورت رایگان برای استفاده خانواده ها منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به پیک امید کانون به پایگاه www.omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ های #در دل دارم امید، #کانون امید، #پیک-امید و #برای- حال- خوب این آثار و فیلم ها را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند.

تا انتها تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت. پیک امید فعالیت داوطلبانه و جهادی مربیان کانون در شرایط بحران و خدمات رسانی به بچه ها و نوجوانان است که در فضای مجازی دنبال می گردد.

همچنین ارایه نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در سایت اینترنتی کانون از روز شنبه 17 اسفند به مدت یک هفته و به صورت رایگان شروع شده است.

در این زمینه هم اکنون بیش از 300 عنوان از کتاب ها و 20 عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف 100 درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13748

به "فیلم های کانون پرورش فکری بچه ها را رایگان ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های کانون پرورش فکری بچه ها را رایگان ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید