قطبی: خیلی ها منتظر باخت فولاد بودند، طرفداران نساجی جو سختی را درست می نمایند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی فولاد خوزستان می گوید خیلی ها منتظر اولین باخت تیمش بودند و این اتفاق هم افتاد.

قطبی: خیلی ها منتظر باخت فولاد بودند، طرفداران نساجی جو سختی را درست می نمایند

به گزارش خبرنگاران، افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: خیلی ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و این اتفاق هم افتاد. از فضای قائمشهر بسیار لذت بردم. از آهنگ ها و تمام صداهایی که از سکوها درآمد. واقعاً جو سختی را درست می نماید. روز سختی داشتیم. فکر من این بود که یک تیم با یک ضربه ایستگاهی گل می خورد و در ادامه تیمی که گل خورده باز می گردد و در ضد حمله مشکل ساز گردد. در نیمه دوم ما بهتر عمل کردیم و موقعیت های خوبی ساختیم اما وقتی نتوانی گل بزنی بازی را واگذار می کنی. به تمام مردم قائمشهر به خاطر این برد تبریک می گویم.

او ادامه داد: نساجی از موقعیت هایش استفاده کرد. ما در دفاع خوب نبودیم و نساجی هم خطرناک بازی می کرد و گل اول را به ثمر رساند. در ادامه هم تیم ما باز شد و موجب شد گل دوم تیم نساجی هم روی همین اتفاق به ثمر برسد. ما باید بپذیریم که روز بد ما بود و روز خوب تیم نساجی بود.

قطبی اضافه نمود: ما تیمی بودیم که از پایین جدول خود را بالا کشاندیم و از 4 بازی 10 امتیاز به دست آوردیم و پرسپولیس را هم شکست دادیم. تیمی که چنین عملکردی دارد، مورد توجه افراد زیادی می تواند باشد. همچنین وضعیت ما در جدول به گونه ای بود که برای تیم های پر مهره می توانست دردسرساز باشد و طبیعی است که آن ها دوست ندارند که ما به آن ها نزدیک شویم. منظور من به هیچ عنوان منفی نبود.

سرمربی فولاد درباره عملکرد داوری گفت: داوری کارش را خیلی خوب انجام داد. من بودم 2 دقیقه دیگر به آخر بازی اضافه می کردم.

سرمربی فولاد در خاتمه درباره بازی دادن به بازیکن ژاپنی تازه وارد فولاد که تمرین نداشته بود گفت: ما وقت زیادی نداریم. بازی های زیادی هم تا خاتمه فصل باقی نمانده است و باید هر چه زودتر از بازیکنی که تازه اضافه کردیم استفاده کنیم. در این بازی ما عقب بودیم و فکر می کردیم با ورودش می تواند به بازی سازی تیم یاری کند و در ضربه های ایستگاهی مؤثر باشد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2949

به "قطبی: خیلی ها منتظر باخت فولاد بودند، طرفداران نساجی جو سختی را درست می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی: خیلی ها منتظر باخت فولاد بودند، طرفداران نساجی جو سختی را درست می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید