نامجومطلق در آستانه کناره گیری از سرمربیگری استقلال

به گزارش مجله سلو بلاگ، مجید نامجومطلق که به تازگی سرمربی تیم فوتبال استقلال شده است، در آستانه کناره گیری از این تیم قرار گرفته است.

نامجومطلق در آستانه کناره گیری از سرمربیگری استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید نامجومطلق طی صحبت که مسئولان استقلال و شخص فرهاد مجیدی با او انجام داده بود، پذیرفت که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهنمایی این تیم را برعهده داشته باشد.

نامجومطلق در مذاکره با مسئولان استقلال تاکید نموده بود که همه بازیکنان باید حفظ شده و چند بازیکن جدید نیز به لیست اضافه شوند، اما نه تنها بازیکنان جدیدی اضافه نشد، بلکه به دلیل عدم حضور یکسری از بازیکنان تمرینات نصف و نیمه برگزار می گردد. در واقع، مسئولان استقلال نتوانستند به وعده شان عمل نمایند، آن هم در شرایطی که استقلال بازی های سنگینی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد.

سرمربی استقلال که در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که اگر یک بازیکن هم جدا گردد، نمی ماند با شرایط فعلی استقلال در آستانه کناره گیری و استعفا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال باید 24 شهریور وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گردد، اما بازیکنانی که قراردادشان به خاتمه رسیده است در تمرینات شرکت ننموده اند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22213

به "نامجومطلق در آستانه کناره گیری از سرمربیگری استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق در آستانه کناره گیری از سرمربیگری استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید