نوشاد و نیما به دنبال تمرین در آلمان

به گزارش مجله سلو بلاگ، برادران عالمیان در کوشش هستند با هم در یک تیم آلمانی حضور داشته و تمرینات خود را آنجا دنبال نمایند.

نوشاد و نیما به دنبال تمرین در آلمان

زمانی که نیما برای ادامه فعالیتش به تیمی فرانسوی ملحق شد، شرایط نوشاد، برادر بزرگترش بهم ریخت؛ چراکه او حریف تمرینی اش را از دست داد. همین موضوع انگیزه ای شد برای نوشاد تا مقدمات رفتنش به کشور دیگری را فراهم کند. به همین دلیل شنیده می گردد که دو برادر به دنبال این هستند که شرایط حضور خود را در آلمان مهیا نمایند و با عضویت در تیمی آلمانی، خود را برای انتخابی المپیک آماده نمایند.

لطف الله نسبی، مربی تیم ملی پینگ پنگ در این رابطه می گوید: با نیما صحبت کردم. او دنبال این است که در یک تیم باشگاهی در آلمان بازی کند چون آلمان کمپ خوبی هم دارد و می تواند تمریناتش را آنجا پیگیری کند و پیگیر است دو برادر با هم باشند.

او در بخش دیگری از صحبت هایش در ارتباط با در پیش بودن مسابقات قهرمانی دنیا می گوید: شنبه هفته آینده به مجارستان می رویم. پیش از مسابقات دنیای، 4-5 روز اردوی مشترک با تیم بلژیک، کره شمالی و مجارستان داریم و بعد هم در مسابقات قهرمانی دنیا حاضر می شویم. نیما و نوشاد دوسال گذشته در مسابقات دنیای خوب بازی کردند و تا 64 نفر بالا رفتند و سال جاری هم امیدوارم جلوتر بروند چون نسبت به دو سال گذشته رنکینگ بهتری دارند. البته میعاد لطفی و امیر حسین هدایی هم با اینکه جوان هستند اما انگیزه بالایی دارند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4014

به "نوشاد و نیما به دنبال تمرین در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد و نیما به دنبال تمرین در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید