کاخ سفید گزارش نیویورک تایمز درباره تلفات کرونا در آمریکا را تکذیب کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کاخ سفید گزارش روز دوشنبه روزنامه نیویورک تایمز درباره افزایش تلفات روزانه کرونا در آمریکا تا 3000 نفر طی ماه آینده میلادی را تکذیب کرد.

کاخ سفید گزارش نیویورک تایمز درباره تلفات کرونا در آمریکا را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاخ سفید شامگاه دوشنبه تاکید نمود گزارشی که روزنامه نیویورک تایمز درباره افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا ارائه نموده، صحیح نیست.

کاخ سفید تاکید نمود که دستورات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای بازگشت شرایط کشور به حال عادی بر پایه و اساس علمی بوده که کارشناسان بهداشتی و درمانی در دولت فدرال با آن اعلام موافقت نموده اند.

کاخ سفید مدعی شد که سلامتی ملت آمریکا همچنان در صدر اولویت های رئیس جمهور قرار داشته و این موضوع ادامه خواهد داشت و همزمان نیز کوشش ایالت های مختلف در کاهش محدودیت ها را زیر نظر دارد.

روزنامه نیویوک تایمز روز دوشنبه در گزارشی نوشت در حالی که رئیس جمهور آمریکا بر لغو محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور اصرار دارد، بر اساس نموداری که دولت این کشور آن را ترسیم نموده تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ماه ژوئن (خرداد ماه) روزانه به 3 هزار نفر خواهد رسید که تقریبا دو برابر تعداد کنونی است که روزانه 1750 نفر است. (جزئیات بیشتر)

همچنین بر اساس گزارش داخلی دولت آمریکا و بر اساس نمودار ترسیم شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا انتها ماه جاری میلادی به 200 هزار نفر در روز خواهد رسید این در حالی است که در حال حاضر روزانه 25 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16744

به "کاخ سفید گزارش نیویورک تایمز درباره تلفات کرونا در آمریکا را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید گزارش نیویورک تایمز درباره تلفات کرونا در آمریکا را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید