کلاس کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس دخترانه گناوه برگزار گردید

به گزارش مجله سلو بلاگ، در راستای اجرای طرح های چهارگانه، هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی کارگاه هایی با حضور کارشناس ارشد علوم اجتماعی از تهران در مدارس دخترانه شهرستان گناوه برای دانش آموزان و اولیا برگزار گردید.

کلاس کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس دخترانه گناوه برگزار گردید

مدیر آموزش و پرورش گناوه در مصاحبه با خبرنگار از ، گفت: با توجه به وجود تهدید های و خطرات آسیب های اجتماعی به خصوص در سنین نوجوانی برای کاهش اثرات این آسیب ها کلاس هایی با حضور مدرسین شهرستان در مهرماه برای دانش آموزان برگزار گردید.

اسکندر احمدی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و به دنبال برگزاری کلاس های کاهش آسیب های اجتماعی در ماه گذشته در آبان ماه نیز این کارگاه ها با حضور مدرس کشوری در 8 مدرسه دخترانه برای دانش آموزان و اولیا برگزار گردید و طبق برنامه این کلاس ها تا سرانجام سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: دعوت از مولفین کتاب های درسی، برگزاری کلاس های علمی ضمن خدمت و همچنین برگزاری کلاس های کنکور و مشاور آن را نیز در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: کارگاه های کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع آسیب های فضای مجازی، دوست یابی دوران نوجوانی، مهارت نه گفتن، آسیب های مربوط به بازی های رایانه ای و ناکامی ها در زندگی و پیامد های تصمیم های گرفته شده طی دو روز در مدارس شهرستان گناوه برگزار گردید.

م

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1800

به "کلاس کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس دخترانه گناوه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس دخترانه گناوه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید